Pulsvarmere ala Marlene

Jeg begynte på sokker i Marlene. Men dette mønsteret tok tid. Jeg har ikke tall på hvor mange ganger jeg strikka feil og måtte rekke opp igjen. Så da jeg kom til hælen på den første sokken haded jeg fått nok.. Dette skulle bli pulsvarmere. På pulsvarmer nr. 2 har jeg selvfølgelig fått dreisen på mønsteret og det gikk gjevnt og trutt, men jeg har foreløpig ikke planer om å lage sokker av dette. Får ha det i bakhodet 😉

Dette er også det første jeg strikker i Arwetta, og jeg må bare innrømme at jeg har fått meg en ny favoritt! 😀

Mønster: Marlene
Garn: Arwetta Classic
Pinner: 2.5

8 comments

  1. Hei. Så flotte pulsvarmerene dine vart!! Har ikkje prøvd Arwetta garnet eg men ser det er mange som bruker set så kansje eg burde prøvt det. Flotte sokker du har strikka til mannen din, så no skal nok ikkje han fryse på beina ! Ha ei fin helg:))

  2. Nydelige pulsvarmere, arwetta er et deilig garn. lenge siden jeg har strikket med det, kanskje jeg skal rote fram noen rester? Hvis jeg har. Ha en fin søndag!

Legg igjen en kommentar

