Garn Garn Garn!

(Denne tråden ble skrevet 24.03.10, men på grunn av DUSS2010 på uformelt, måtte jeg vente til alle hadde fått garnet 😉

Jeg er blitt veldig glad i garn. Det er noe med å finne det garnet og de fargene som man bare syns er helt himmelseke. Frk.Badegakk og jeg satt en kveld å snakket om sokkegarn. Hun, som den lokkeanden hun er, anbefalte Arwetta, og jeg har fått 8 nyyydelige nøster i posten! For alle nøstene og porto betalte jeg under 190kr! Det er jo kjempebillig!! (Sammenlignet med wollmeise iallefall, som gjerne koster det samme for et nøste!) Rett å slett nydelig. Bestilte på 123knit.com og det var superrask service 😀 Kommer nok til å bli fast kunde der jah 😉

I tillegg kom nøstet til DUSS2010-strikkingen i April. Nydelig oransje nøste med en utrolig mykhet. Garnet inneholder cashmere, så det er kanskje ikke så rart 😀

2 comments

  1. Arwetta Arwetta Arwetta *hoppe og danse*
    Peneste garnet! Men det var ikke så dumt det orange der heller. Enda godt jeg hadde orange wollmeise å trøste meg med;D

Legg igjen en kommentar

