Møt min venn – Ugla

Han er en sånn venn som er der når alt er UG og nå man er GLA 🙂
Sydd i full fart, og skikkelig god å ha som pute 😀 Desverre litt skev i toppen fordi jeg laget fyllehullet øverst. Neste gang blir det i bunnen 😉

Til å være ugle har han ikke mye fjær å varme seg med, så han fikk låne et skjerf av meg 😉

Og han er vel den eneste som ikke er værsjuk på denne Palmesøndag. Til tross for overskyet vær, og bare noen få plussgrader satt han seg ut for å lese litt påskekrim i de nye klappstolene som ikke har fått en eneste stråle sol på seg siden de kom i hus.. (Tips for bra påskevær: Ikke vær der jeg er!)

7 comments

  1. Så flink du er blitt til å sy dah!!! Kul ugle, jeg venter på inspirasjon til litt sømtinger men foreløpig er jeg ikke truffet av noe som helst 🙂 Goood påske, klemmer i fleng

Legg igjen en kommentar

