Katteseng

I går fikk jeg noen stoffrester av ei venninne i nyyydelig brunt med kattepoter, samt svart fleece. (Dette var rester hun har sydd en kjempeflott vognpose av! Jeg er enda imponert!) Restene var ikke nok til mine planer om en katteseng, men jeg kjøpte et billig fleeceteppe, og et par puter, så var jeg i gang. I går kveld klippet jeg noen strimler, samt laget en ring av det nyinnkjøpte fleeceteppet. Mens jeg så på film ble alt gjort klart. Så når dagslyset kom tilbake var det bare å sy noen runder, fylle med litt puteinnhold, og VIPS. En katteseng. Må si meg veldig fornøyd. Spesielt når Espen klarer å si «Den ser jo proff ut » 😛 men det er en del sjarmfeil å oppdrive om man er pirkete.

Det er tydeligvis kattene. Roxy var ikke helt fornøyd. Hun likte ikke å ligge uten gråteppet sitt.. Vi kunne se at hun furtet.. Så jeg løftet den Miss Leia ut av den gamle kattesengen, og da la Roxy seg der med en gang.. (Katte PMS?) MissLeia virket ikke HELT fornøyd med sengebytte.. Men nå ligger de begge i hver sin katteseng å sover. Roxy i den gamle, og Miss Leia i den nye 😉 Hun har begynt å krølle seg veldig oppi der, så tror hun koser seg 🙂

2 comments

Legg igjen en kommentar

