Jeg har veid garnlageret mitt…

Jeg skulle rydde litt uskyldig i alt garnet mitt.. og jeg tok en liten veierunde samtidig……….

2525gr med billige nøster. (rema, nille, europris..)
460gr Kitten Mohair
4745gr Sportimo og acryl
925gr islandsk ull
600gr hesper (diverse ullhesper)
3250gr restegarn (nøster uten bånd)
5610gr sokke og vottegarn. (sisu, perfect, alpakka osv..)

TOTALT 18KG!!!!!

Er det mulig da….??? Jeg er sjokkert.. og enda har jeg to nøster på vei… 😛

Når skal jeg få tid til å strikke opp alt? 😀

4 comments

  1. Hei
    Er redd eg hadde fått samme tallet viss eg hadde veid alt mitt. Men lur ting å vega, eg har begynt med det når eg skal strikka sokkar, så får eg brukt opp mange reste nøster.

    Ha ei fin helg!
    Oddbjørg

Legg igjen en kommentar

