Montgolfiere

Enda et sokkepar ferdige. Dette er sokkene til Mars-alongen på uformlt.net. Jeg startet ganske tidlig på disse, men det går treeeigt.. Det er et flott og morsomt mønster, men veldig seigt 😉 Syns de ble litt fine jeg 🙂

Møsnter : Montgolfiere (Ravelry Link)
Garn: Sisu – hvit og lillaspettede
Pinner: 2.5

Advertisements

5 comments

  1. Så fiiine, du har vært flink og blitt ferdig. Jeg synes fortsatt at det går skikkelig treigt, men de skal bli ferdige altså. Tittei truet med å holde igjen hint for april til jeg hadde fullført, så jeg må vel bare bite tenna sammen… Ha en flott dag, så treffes vi i morgen. har jeg nevnt at jeg gleder meg 🙂 Klem

  2. Kom igjen Renate! ETT skrytebilde til!!!!=P
    Ser du ikke har striper under foten. Jeg er utålmodig og har tydeligvis ikke lest mønsteret spesielt nøye… Jeg har striper. Ja jaaaa…

    Dine ble knallkule. Ser nå at jeg kunne ha brukt mitt lillamelerte sisu til dette, men jeg strikker pokker meg ikke et par til. Må bli ferdig med de jeg holder på med, og så; never again!!!
    Forslag til HVA jeg kan bruke mitt lillaflerfargede sisugarn til mottas med takk.

    Ser du har reklamert! Du er vel søt!
    Klem!

  3. Sokkene ble kjempefine. Mønsteret ble for seigt for meg (litt rart for det var jo enkelt i grunn). Nå har du kommet skikkelig igang med sokker med tynt garn og ditto pinner:-)
    Mvh HegeA