Kommentarer

Jeg ville bare takke for alle kommentarer jeg får i bloggen. I bloggadministrasjonen min kan jeg telle over 700 kommentarer totalt, og det er kjempemorsomt! For dere som følger meg ofte, så skal dere vite at jeg prøver å svare på så mye jeg bare kan. Dette gjør jeg gjennom å svare på mailadressen som dere legger igjen når dere kommenterer. Vet at en del bruker en egen adresse for dette som går rett i en spam-boks, så om det er noe dere har lyst å ha svar på og epostadressen ikke fungerer så legg gjerne igjen en kommentar på det, så kommer jeg til bloggen å svarer. Jeg er litt sløv sånn, for jeg pleier å samle opp kommentarer, og så svarer jeg på flere i samme slengen. Da er det lettere å ta det på mail enn i hver blogg 🙂 Ikke tro at det betyr at jeg ikke besøkere dere igjen, for jeg pleier alltid å besøke nye besøkende når de er innom meg, og da ender det alltid opp med at jeg trykker på abonnerknappen og følger dere i Google Reader 😉

Men igjen.. Tusen takk for besøk, og hyggelige kommentarer 🙂 Ingenting som er så koselig som å vite at noen syns det er hyggelig å komme innnom 🙂

2 comments

  1. Heisann, og tusen takk skal du ha for kommentaren i bloggen min 🙂
    Jeg endte med Google Reader jeg også, håper det fungerer bedre, det er jo så kjedelig å oppdage i ettertid at man ikke får med seg innlegg. Ha en fin dag!

Legg igjen en kommentar

