Drops Delight

I dag var jeg innom alle garnbutikkene i byen. Jeg var på jakt etter:Regia Hand Dye Effect, men ingen butikker her i byen er «tøffe» nok til å ta det inn. Om du tar en titt inne hos Irenesol, så ser du sokkene som satte prikken over i’en for at jeg skal jakte på garnet 😉 (Det er verdt turen dit uansett, for hun har laget sååå mye fint!)

Men noe fant jeg, og det var Drops sitt Delight. Helt herlige farger og nøstene kostet bare 30kr. Med tanke på at mye av sokkergarnet gjerne koster en formue i forhold, så unnet jeg meg fire nøster i farge 08 og 09. Er VEELDIG spent på hvordan resultatet blir. Det skal prøves så snart mars-sokkene er ferdige. (To rapporter og en vrangbord igjen.) Håper de får inn flere farger etterhvert, for farge 06 og 02 ser VELDIG fine ut. Gjenstår jo å se om garnet er godt å strikke med da 😀

2 comments

  1. Det må jeg si, at det garn ser meget spennende ud. Jeg må vist ud og se, om butikkerne her, har fået det….ELSKER effektgarn og synes næsten, at det er synd at bruge det. Kan godt lide at have det liggende for at pynte lidt op *haha*
    Hvad skal du strikke ud af det?

Legg igjen en kommentar

