Atter en søndag

Så var det søndag igjen! Sola varmet på terassen fra tidlig morgen, og det var viktig å dokumentere det hele og sende mms til nordnorge 🙂 Jeg har også hatt koselig veninnebesøk med te og wienerbrød. (Veldig mett!) Alt ligger til rette for at resten av dagen skal bli en like fin søndag 🙂

Selv kattene koser seg:


Nå sitter jeg å gleder meg til en ny episode Himmelblå og mer av Lars Monsen 🙂 Enn så lenge strikker jeg på mine aller første TÅ-OPP sokker 😀 Går utrolig lett 🙂 (Jeg har strikket ferdig en stk mars-sokk, så unner meg å begynne på et nytt par før jeg begynner på neste. Variasjon er viktig! :P)

7 comments

  1. Åhh!! Må innrømme at jeg er misunnelig! 🙂 Her har det kommet en ny halvmeter med snø i helgen. Og jeg som trodde våren var her snart 😛 Men håper det blir mildere snart, så jeg kan dra med meg strikking og lesestoff på verandan. Kos deg med Himmelblå og Lars Monsen – heia svigermor! 🙂 klem

  2. Hallo og takk for koselig kommentar. Regiagarnet er visstnok ganske nytt, og heter regia hand-dye effect. Mamma kjøpte det på en butikk i Øyer tror jeg… Blir morsomt å treffes i RL torsdag :)))

    Klem

  3. Wow! Det ser deilig ut der i sola! Selv om jeg er en av de få som ikke har fått nok av snø og vinteraktiviteter i år, så er jeg ikke upåvirkbar av bare, brune armer og topp. Da dukker det straks opp indre bilder av løvetann, sandaler og fisketurer på speilblank fjord.

    Og marssokkene er virkelig en håndfull. Av et eller annet demotiverende. Jeg er snart ferdig med den første, men det har gått t r e i g t. Skal også forsøke sokker i tå-opp versjon, alltid spennende å prøve noe nytt.

Legg igjen en kommentar

