Simple Things

Jeg har i det siste strikket på et sjal.. Det har tatt laaaang tid.. Det har bare ligget tilgjengelig når jeg har hatt lyst.. i går ble det ferdig. Eller, det vil si i følge oppskriften var det ferdig. Hadde jeg bare kunne målt underveis hadde jeg nok strikket noen runder til.. Kanskje til og med strikket med et ekstra nøste. Men det ble som det ble. Et halsskjef 😉 Hjalp å skylle det opp og blokke da, men fortsatt litt for lite til min smak 😉

Mønster: Simple Things (Ravelry link)
Garn: Fabel – 2 nøster
Pinner: Rundpinne 3.5

5 comments

  1. Renate, ditt gale gale menneske! Jeg har jo fått enormt med lakris jo! Og uglene er råkule, superduperkule – og så med øredobber! You made my day!! 😀

  2. Liker sånne nette sjal jeg, som oftest blir det jo til at jeg bare knytter det i en haug rundt halsen allikavel 🙂 Ditt sjal ble jo kjempefint, flinka!

Legg igjen en kommentar

