Æ KAINN SY!

(Dette innlegget ble skrevet tidligere, og lagret fordi jeg ikke ville at mottakeren skulle se det før det var ankommet :P)

Jeg har ENDELIG fått til noe på maskinen. 100% ble det ikke, men brukbart til å være mitt første prosjekt! Denne har jeg tenkt å gi bort, og vil bli en liten gave til en søt dame. Er spent på om den faller i smak 🙂 Jeg har iallefall pakket den inn med masse stæsj som kan holde enhver strikker på trygg grunn 😉 (Ikke det som ligger på bildet, men nesten noe liggnende 😉

God Helg!

(Oppskriften ligger på Pickles)

7 comments

  1. Så flink du e=) må innrømme at æ vet om ei oppe i nord som ønske sæ en sånn i førbursdagsgave;) hehe..
    Artig mønster i forrige innlegg=)

  2. Hihi…og morsomst va alt innholdet…der lå alt fra pinner, saks, kondomer og plaster og paracet og knapper…haha:)
    Nu har æ fyllt opp helt med enda flere strikkepinner og heklenåler:) Knallfin!

  3. Så fin, og kjekt at oppskrifta er tilgjengelig for alle oss andre som og har lyst å laga ein sånn. No skal eg legga ut bilde frå resultatet av mitt sykurs.

    Ha ein forsatt fin kveld!
    Glede meg til neste innlegg fra deg.

  4. Takk for mailen=) Du e nu søt=) Æ skal lære meg å sy, men blir neppe før til sommeren. Kan ta si tid det der;)
    Ønske dæ en fin dag<3

Legg igjen en kommentar

