And the Winner is….

DA har jeg hatt 15000 lesere!!! TENK SÅ MANGE DET ER!! Jeg hadde ikke fått plass til alle sammen på besøk, men kanskje på gårdsplassen? Jeg har vært på konsert med 5000 og DET syns jeg var mye, så dette er GØY! 😀

Og da må man jo bare dele ut en premie!
Alle som kommenterte på forrige innlegg fikk lodd i potten. (Jeg har ikke hatt tid til å surfe rundt å se hvem som linket eller noe, så jeg har tatt det for god fisk det som ble skrevet i kommentaren 😉
Jeg skrev alle sammen opp på en liste, dobbelt der det var mer enn ett «lodd» og så ba jeg Espen si ett nummer mellom 1 og 5. Så begynte jeg å telle. Hver gang jeg kom til 5, strøyk jeg ut navnet.

Det navnet jeg satt igjen med tilslutt, og som får tilsendt uglesmykket er;

MARGRETHE!!! 😀

Jeg har adressen din jeg, så jeg sender pakken avgårde i morgen den dag 😉

Og tusen takk til dere som deltok!!! Er det noen som ble veldig lei seg nå, så kan jeg fortelle at smykket kan bestilles VELDIG rimelig på Ebay 😉 Og hvem vet. Kanskje det blir mer giweaways når jeg når 20 000? 😉

2 comments

Legg igjen en kommentar

