Pakker

Til tross for min selverklærter finanskrise.. (Jeg er flink til å bruke ord, og ikke særlig flink til å bruke handling) så kommer det pakker til meg. I dag kom det Knit Pick-pinner. De skal visstnok være noe av det beste etter som jeg har skjønt. Og siden billigpinnene mine knekker, eller blir spist av katter, så tenkte jeg at dette måtte jeg prøve 😀

Og så kom dagens gladnyhet. Jeg har fått verdens beste framtidige svigersøster med på kjøpet etter at jeg og Espen ble sammen, og i dag sendte hun meg en kjempekoselig pakke med tre pakker te, og en kjempemorsom kjøkkenhanddyk! 😉 Jeg skal innrømme at jeg la fram forslaget, men at hun kunne gjøre det en gang jeg var skikkelig syk. Men jenta tok meg på ordet, og det var KJEMPEGØY!! 😀 TUSEN TAKK, Therese!! ❤

Legg igjen en kommentar

