GIVEAWAY!! -> UGLESMYKKE

Jeg ser at besøkstelleren min nærmer seg 15000 besøkende!!! Og det bare på litt over et år! Det er kjempegøy!

Så i dag bestemte jeg meg for å ha en liten giveaway. Jeg har fått et smykke av en ugle. Jeg trodde jeg skulle få den i sølv, men den er i gulvmetall. (Gulvfarge, men ikke ekte gull..Kanskje litt mer bronsje? :P) Så hva er bedre enn å ha en liten giveaway slik at smykket kan havne hos noen som vil bruke det mer enn meg? (Jeg har allerede lagt inn en bestiling på et i sølv, for smykket er kjempetøft!)

Når telleren min når 15 000 kommer jeg til å trekke en heldig vinner som får smykket tilsendt! 😀 Alt du trenger å gjøre er å skrive en kommentar i dette innlegget. Et lodd for å kommentere, to lodd om du i tillegg starter å følge meg (altså abonnere via rss eller lignende), og tre lodd om du også linker tilbake til meg 😉

PS! Det er ekstrapremie til deg som klarer å ta screenshot av at du er besøkende nr. 15 000 😀

Og for å vise at det er litt størrelse på smykket;

23 comments

  1. Kul ugle, selv om jeg lurer på hva gulvmetall er 🙂 Grattis med 15000, ikke rart at det er mange som er innom deg, fiiiiine bloggen din… Ha en nydelig dag. Glad du er aktiv, det er så gøy å være på Uformelt sammen med deg:) Klemmer i fleng

  2. Nei så utrolig kult smykke!
    Av en eller annen grunn vil ikke hotmail kontoen min tilate at jeg legger til følgere. Så da så. Men jeg kjører min egen følge greie og har ei jæv…lang liste gøye blogger på bloggen min! Og gjett hvem som ligger på den;)
    HVOR har du fått tak i det smykket? Det var sykt kult. (*ikke komme over det*)

  3. Næmmen Renate….. den ugla er jo helt lik det jeg ser i speilet hver morra. *dåner*

    Så den trenger jeg ikke. ;-P

    Stoooooor klem fra meg.

  4. Smykket var skikkelig kult! Er gjerne med på konkurransen din. Gratulerer med så mange besøkende 🙂 Blomstene du fikk var nydelige!! Og de nye pinnene dine er kjempegode, er allerede blitt et fan 🙂 ha en fin kveld!

  5. Heia, Renate!
    Klart jeg vil være med i trekningen av dette gøye smykket! Oppdaget plutselig at ugler er i skuddet jeg også… Jeg er relativt ny på Uformelt, og har ikke egen blogg (enda). Men koser meg med å lese andres, bl.a. din 🙂

  6. Jeg havnet tilfeldig hos deg- og måtte jo lese videre, for en flott blogg! Og jeg synes i tillegg at uglesmykket var utrolig fint! Det hadde vært gøy å vinne!

  7. Det var da en lekker ugle! Gratulerer med mange besøkende! Ikke så vanskelig å forstå når jeg titter nedover her! Mye fint!

    Legger deg til i bloglinesen min, og kommer straks tilbake!

    GOD HELG!

  8. Kult smykke, me like! Me dislike RSS-feed, det skjønte jeg fint lite av. Jeg kan bare sånn bloggerløsning. Men du ligger på linklisten min da, det har du vel gjort en stund 🙂

    Grattis med masse besøk, moro!

  9. Åååh, så nydelig ett smykke!!Jeg følger deg herved fast på Bloglovin, selv om jeg leser ofte her inne likevel;)Fortsett blogginga!!

Legg igjen en kommentar

