GOD MORSDAG OG VALENTINES DAG!

Herlig søndag, og morsdag og valentines og fastelaven på en og samme dag? (Har jeg tatt feil om den siste, så får nå det være:P)

uformelt.net har vi strikkedamer sikret oss pakke på valentines med å ha en «hemmelig venn» runde 🙂 Jeg fikk pakken tidligere i uken og har virkelig stålsatt meg for å ikke åpne den. Men da dagslyset skinte inn på morgenen i dag sprang jeg å hente pakken for å åpne. Siden jeg er vertinne for runden har jeg full kontroll på  hvem som er venn til hvem, og dermed var det ikke noen hemmelighet at pakken var fra Frk.Badegakk.

I pakken lå det tre nøster alpakka i tre flotte farger. (Skikkelig badegakkstil!! Noe jeg syns var dødskult!) FLETTEPINNER!! og oppskrift på et par kjempefine votter som jeg har hatt lyst å strikke. En kjempeflott pakke!! Og det gjorde meg ingenting at det ikke var sjokolade eller hjerter inni pakken, Frk.Badegakk! Pakken var jo PERFECT!!! 😀

Men jeg har jo blitt skjemt litt bort av kjæresten også da!! NYYYYDELIGE blomster som jeg fikk i går fordi han var redd de skulle dø 😛 Og i dag kom han jaggu med pakke til meg også! Nye skihansker!! Utrolig flott, ettersom jeg driver å ødelegger strikkevottene mine mine. Jeg har så søt kjærest!! 😀

Jeg beklager bildene litt. De ble tatt med telefonen og jeg har ikke akkurat tatt hensyn til vinklingen eller orket å snu bildene :p Haha 😀

One comment

  1. Heisann.
    Så mye fint du har fått.
    Deilig med sånne søndager innimellom alle hverdagene..
    Du har en fin blogg, jeg kommer tilbake og legger deg til på min jeg…
    Kjekt og finne hverandre i dette store bloggeland.. :O)

    Ha en fin ukestart..

    Klem Linda

Legg igjen en kommentar

