Jeg har fått en award! :D

Spøt-online har gitt meg en award!!  TUSEN TAKK! Det er jo ikke hverdagskost 😀

Med denne Awarden følger det også en utfordring:

1. Kopier denne Award´en på bloggen din.
2. Link til personen som ga deg Award´en.
3. Fortell 7 interessante fakta om deg selv.
4. Velg 7 andre blogger som du sender Award´en videre til.
5. Link til deres blogger.
6. Legg igjen en kommentar i bloggen deres, så de får vite om denne Award´en.

7 interessante ting er vel ikke akkurat så lett, men det går an å prøve 😉

1. Jeg har en babyblå diamant i navvelen 😛
2. Jeg er en periodespiser. Jeg kan spise det samme hele tiden til jeg blir lei, og så spise noe annet.. (nå er det knekkebrød med brunost.. eller kokesjokolade :P)
3. Jeg ELSKER å sove!! (Jeg er murmeldyr nr. 1)
4. Jeg liker å synge, (Men helst alene) og har stått alene på en scene å sunget alene.
5. Jeg liker å spille kort.
6. Jeg har fått oppfyllt drømmen om å bli kidnappet vekk fra jobb, skole og alt for å få reise til Paris.
7. Jeg elsker å finne på sprell for å glede andre. Alt fra små ting til store ting.

Jeg gir denne Award´en videre til
Mona
Et lite fnugg
Aud
Baddie
Frk. Foslis
Tante Ull
Doici

Ha en strålende helg alle sammen 🙂

One comment

  1. eg har så dårli kamera at bildan bi kje nåkka bra! men eg har blogga nån veske som e sydd av d mønstre pluss en slags ‘mann’ 😀
    eg ska se ikveill om eg kanshe får blogga litt meir, å tadd bilde av loppisfunnan fra i høst =)

Legg igjen en kommentar

