I love Ebay!

Ebay er et farlig sted. Jeg har brukt en del penger der. Og enda farligere er det at paypal gjør at man kan betale med bare et par tastetrykk. Jeg burde i grunn IKKE lært meg det. Og jeg må innrømme at jeg ikke helt har tellingen på hvor mange pakker som er på vei hit. Men siste innskudd er et stoffstykke med… UGLER!! 😀 Lurer på om dette ikke må bli en veske av noe slag. Må bare lære meg å sy vesker først 😀 Om noen har en bra nybegynneroppskrift å tipse meg om, så blir jeg VELDIG glad for tips 😀

2 comments

  1. eg bestillte meg mønster fra stoff&stil. å d funka =) nån e merka easy, men eg plagdes litt først. men d e bære å jokse d tell tell man får teken på d!

Legg igjen en kommentar

