DUSS 2010 – JANUAR

JEG KLARTE DET!!!!
På uformelt.net har vi en DUSS2010 along. (Overstatt=De uformelle sokkestrikkerne)
Hver måned får vi utlevert en oppskrift på sokker, som vi alle skal prøve å strikke innen den aktuelle måned. Men uformelle som vi er, så er det ikke et krav. Og det var enda godt, for jeg hadde nesten gitt opp. Jeg prøvde først et garn på pinne 2.5 og gav opp. Jeg prøvde et nytt garn i 2.5 og måtte gi opp. Men så etter å ha kommet et stykke og skjønt hvordan oppskriften fungerer så kastet jeg meg på pinne 3.5 og VIPS! 😀 Januarsokkene er et faktum! 😀

Oppskrift: Arch Shaped Socks (Ravelry link)
Garn: Drops Merino Extra Fine – 2 nøster
Pinne: 3.5

One comment

Legg igjen en kommentar

