Bubo Bubo

Jeg falt over Ericas bubo bubo luer som hun har strikket etter mønster til Tittei. Sånn MÅTTE jeg ha. Etter MASSE vurdering fram og tilbake etter hvordan antall jeg skulle legge opp falt jeg tilslutt på 96 masker. Den sitter PERFECT! og om min erfaring med Freestyle stemmer, så vil den vie seg litt ut i bruk også. Uansett er den så fin nå, at jeg kommer til å lage flere. Det var jo så fort gjort! 😀

Og ikke minst er jeg meget stolt over at jeg knakk flettekoden, men Tittei hadde jo laget en kjempelett oppskrift 😉

2 comments

Legg igjen en kommentar

