Hva strikket/heklet jeg i 2009?

Etter å allerede ha fyllt opp ganske mye i listen over «ting jeg må strikke i 2010» fant jeg ut at jeg måtte gå gjennom oversikten min på Ravelry og se hva jeg lagde i 2009. Det er visst en del, og jeg ble faktisk litt overrasket. Noen bildekavalkade blir det ikke, men for dere som er på ravelry kan dere se alle prosjektene under TheRenate der inne 😉

Listen er som følger:

7 par votter til voksne
4 babytepper
2 babyvotter
4 barneluer
2 par barnesokker
1 fiskelue
1 kjole (1år)
6 par sokker
12 luer til voksne (!!)
5 stk sjal
1 babybukse
2 pannebånd
3 vester
1 sau
1 skjørt
4 thermis (halser)
1 vinnisse
1 puppebh
1 lang willy

Totalt: 59 ting om jeg ikke har glemt noe.. Og 14 va disse var julegaver. Et riktig så produktivt år! 😀

DET er noe jeg bør være fornøyd med! 😀

3 comments

  1. Hei! Takk for hyggelig helsing på bloggen min. Du spurte ang. hjertene på vottane mine, dei har eg filta på med canto garn før toving. Må sei det var ei imponerande liste over produkt laga i 2009, så flink og flittig du er:))

Legg igjen en kommentar

