Goood juuuul!

1. juledag i dag, og det har til nå vært en veldig koselig jul. Rikke var oppe så tildig som kvart på syv på julafen, og jeg sto opp sammen med henne. Tror hun var litt spent på pakkene, for hun pleier vanligvis å sove lenge, akkurat som meg 😉 Jeg har merket at bestemor ikke er her, men vi har klart å ha en koselig jul likevel selv om man stadig vekk merker at noen mangler. Vi hadde en kjempefin julaften med MANGE pakker, nissebesøk og tre veldig spente unger 🙂 En vellykket juledag spør du meg 🙂 Var det en ting jeg måtte pirke på, så måtte det være at jeg ikke fikk vært sammen med Espen 😉

Her er noen av mine minner fra julen 2009 😉

Årets Pepperkakehus 2009 – Limt av mamma, dandert av Rikke, Synne og Simen 😉


Jeg prøver å holde meg ung gjennom å prøve klærne til Synne på 3 😛


Jula har vært mye sofakos med gudmor sine to solstråler, Simen og Synne 🙂

Årets Juletre

Årets Nissebesøk 😉

Dette er favorittnissene mine av mammas ørten nisser 😉

Legg igjen en kommentar

