Bildeutfordring fra Mona ;)

Mona har sendt meg en utfordring. Og utfordringer tar man jo på strak arm 😉

Slik er bildeutfordringen:
1. Gå inn på mappa «Mine Bilder»
2. Velg den 4. eller 7. mappa
3. Finn frem det 4. eller 7. bilde
4. Sett inn bilde i et innlegg, og skriv litt om det 5. Utfordre 5 nye, legg ut en link til de du utfordrer og gi beskjed til dem.

Jeg har ikke så mange bilder liggende, men min mappe nr. 7 (Nr. 4 hadde ingen bilder) var Photobooth mappen min. Bilde nr. 4 der var dette;

Bilde 4

Jeg sitter hjemme hos foreldrene til Espen i Narvik å leker meg med Photobooth som da er ett manipuleringsprogram som det kan komme mye morsomt ut av. Noe mer spennende var det ikke å si om det bildet i grunn…

Fem nye utfordrerer? hm… Det må bli;
1. Aud Johanne
2. Frida
3. Maren
4. Stine
5. Zilie

Good luck  😉

3 comments

Legg igjen en kommentar

