Kjære Julenisse

cokelore_santa_1951

Kjære Julenisse,

I tradisjonens tro er det på tide å skrive julegaveønskeliste til deg. Jeg vet at det er et stramt budsjett nå som finanskrisen ånder og puster enda, men det er lov å ønske likevel. Og jeg håper virkelig at du ikke blir tatt av svineinfluensa.. Og om du ikke skulle kunne hjelpe meg med noen av mine ønsker kan det jo være noen som ser listen og husker at jeg fyller år 19 dager ut i det nye året 😉

** Jeg ønsker meg boka «Sammen til verdens ende» skrevet av Tone og Espen Simonsen.
** Symaskin av nyere årgang enn den jeg har fra tidlig 70tall.. :p
** Ny sykkel. Helst en svart, med KURV 😀
** Friendssesongene. Har sesong 1, men den er ødelagt.. Men hadde vært fint med alle..
** Skoesken til Sex og Singelliv
** Gavekort på Garn! 😀 eventuelt bare en pakke med garn :p
** Gavekort på Black Design
** Møbler til å ha på terassen. (Man må få lov å tenke stort)
** Vin til å ha i vinstativet 😉
**Skikkelig strikkeskrin 😉
** Lego Indiana Jones 2 til Xbox360
** Lego batman til xbox369

Denne listen kommer kanskje til å bli oppdatert. Det er vel lov når man lever i en digital verden? Kos deg, julenissen 🙂 Gleder meg til å se hva du finner på 🙂

Stor klem fra,
Renate

2 comments

  1. d mangle jo fred i verden på den lista di.. å snille (katt)onga! hehe.. snyen e kommen nordover åsså.. supergolfen takle ikkje kulda så godt, så d e like arti kvær gang eg ska ut å kjøre..! e vel på tide å finne fram motorvarmarn!
    eg har forresten utfordra deg på bloggen min!
    dessutn ska eg snart hive meg igang me nån av huen.! mp bære bi færdi me di grusomme eksamenan først. eg tellate meg ikkje å strekke før dæm e over! smerte!

Legg igjen en kommentar

